- Denumirea si adresa autorității contractante: WARD ASHBY STUDIO SRL, cu sediul în România, Municipiul București, Prelungirea Ghencea nr. 260H, Bloc 1, Etaj 4, Ap.9, sector 6, înregistrată la Registrul Comerțului sub nr. J40/489/18.01.2016, CUI 35429766. WARD ASHBY STUDIO SRL, în calitate de Beneficiar în cadrul proiectului “INOFORM – Formare pentru inovare”, ID: 318203, urmărește achiziționarea de servicii externalizate de organizare cursuri / A.3. Organizarea și derularea de programe de formare profesională pentru angajați, inclusiv persoane care ocupă poziții de management, respectiv A.3.1 – Organizarea și derularea de programe de formare profesională pentru angajați, inclusiv persoane care ocupă poziții de management ct.
- Procedura de atribuire aplicată: procedură competitivă conform prevederilor Ordinului nr. 1284/2016 al ministrului fondurilor europene privind aprobarea Procedurii competitive aplicabile solicitanților/beneficiarilor privați pentru atribuirea contractelor de furnizare, servicii sau lucrări finanțate din fonduri europene.
- Lotizare obiect procedura: DA
- LOT 1 – Organizare Curs Eticheta in comunicare – 60 ore pentru 50 pers. – neacredit – externalizat
- LOT 2 – Organizare Curs Identificarea si dezvoltarea abilitatilor de leadership – 60 ore pentru 50 pers. – neacredit – externalizat
- LOT 3 – Organizare Curs Managementul evenimentelor – 60 ore pentru 40 pers. – neacredit – externalizat
- LOT 4 – Organizare Curs Raportare operationala si strategica in HR – 60 ore pentru 56 pers. – neacredit – externalizat
- LOT 5 – Organizare Curs Managementul proceselor operationale tranzactionale recurente in HR – 60 ore pentru 112 pers. – neacredit – externalizat
- LOT 6 – Organizare Curs Transformarea inovativa a organizatiilor: Focus pe HR inovativ – 5 grupe in total 140 persoane x 60 ore
- Sursa de finantare a contractului ce urmeaza a fi atribuit:
- – Fondul Social European prin Programul Educatie si Ocupare
- Obiectul contractului: servicii externalizate de organizare cursuri în cadrul proiectului “INOFORM – Formare pentru inovare”, ID: 318203”, contract nr. 7068/10.09.2024, proiect cofinanțat din Fondul Social European prin Programul Educatie si Ocupare.
- Valoarea estimata a procedurii: 429.176,46 lei fara TVA, La care se adauga TVA in valoare de 81.543,52 lei, lotizata astfel:
Nr. LOT | Produs/serviciu | U.M. | Cantitate | Preţ unitar (fără TVA) | Valoare TVA | Total valoare cu TVA | Pret/persona fara TVA | Pret /persoana cu tva |
1 | Curs Eticheta in comunicare – 60 ore pentru 50 pers. – neacredit – externalizat | pachet | 1 | 47,899.16 | 9,100.84 | 57,000.00 | 957.98 | 1,140.00 |
2 | Curs Identificarea si dezvoltarea abilitatilor de leadership – 60 ore pentru 50 pers. – neacredit – externalizat | pachet | 1 | 47,899.16 | 9,100.84 | 57,000.00 | 957.98 | 1,140.00 |
3 | Curs Managementul evenimentelor – 60 ore pentru 40 pers. – neacredit – externalizat | pachet | 1 | 38,319.33 | 7,280.67 | 45,600.00 | 957.98 | 1,140.00 |
4 | Curs Raportare operationala si strategica in HR – 60 ore pentru 56 pers. – neacredit – externalizat | pachet | 1 | 53,647.06 | 10,102.94 | 63,840.00 | 957.98 | 1,140.00 |
5 | Curs Managementul proceselor operationale tranzactionale recurente in HR – 60 ore pentru 112 pers. – neacredit – externalizat | pachet | 1 | 107,294.10 | 20,385.88 | 127,680.00 | 957.98 | 1,140.00 |
6 | Curs Transformarea inovativa a organizatiilor: Focus pe HR inovativ – 5 grupe in total 140 persoane x 60 ore | pachet | 1 | 134,117.70 | 25,482.35 | 159,600.00 | 957.98 | 1,140.00 |
- Tipul contractului: Contract Prestări servicii externalizate de organizare cursuri
- Locul de prestare a serviciilor: La sediul/punctul de lucru al beneficiarului serviciilor de formare si/sau o alta locație externă ce se va stabili ulterior din regiunea Bucuresti Ilfov (in funcție de grupul țintă identificat) pusa la dispozitie de ofertant si/sau online.
- Durata contractului: Pe durata de implementare a proiectului, incepand cu data semnarii contractului si pana la finalizarea proietului (respectiv până cel târziu la data de 31.01.2027, in funcție de data de finalizare a activității A3.1)
Graficul de prestare a serviciilor va fi stabilit de comun acord cu Beneficiarul.
Eventuala prelungire a duratei de implementare a proiectului va atrage şi prelungirea duratei contractului.
Graficul de prestare a serviciilor va fi ajustat înainte de livrare astfel încât sa poată acomoda atât varianta livrării la sala de curs cat si varianta livrării online, fara majorarea pretului ofertat.
- Ofertele alternative: nu se admit.
- Data publicării anunțului: 05.12.12.2024, prin publicarea anunțului de participare şi a documentației de atribuire/specificațiilor tehnice nr. 31/05.12.2024pe site-ul www.fonduri-ue.ro.
- WARD ASHBY STUDIO SRL, în calitate de Beneficiar în cadrul proiectului “INOFORM – FORMARE PENTRU INOVARE”, ID: 318203, contract nr. 7068/10.09/2024, PEO/79/PEO_P9/OP4/ESO4.7/PEO_A36, Tine pasul urmărește achiziționarea de:
- Servicii externalizate de organizare cursuri
- Criteriul de atribuire a contractului de achiziție publică: In conformitate cu prevederile OMFE nr. 1284/2016 Sectiunea a 4-a Derularea procedurii competitive, punctul 4.2 Analiza ofertelor si elaborarea notei justificative de atribuire, se vor compara ofertele primite prin raportarea lor la toate cerințele publicate si se va alege oferta care îndeplinește cerințele tehnice si prezinta avantaje fata de acestea, la un raport calitate/cost competitiv.
Ofertele comparabile se vor departaja analizând și comparând următoarele elemente relevante atingerii scopului proiectului, în ordinea enumerării acestora:
- Competitivitatea din punct de vedere tehnic a ofertei:
- Autorizarea ca furnizor de formare profesionala a companiei candidate (ofertant)
- Experiența anterioară de minim 2 ani in formare si/sau in livrarea serviciilor ce fac subiectul cursurilor de formare detinuta de ofertant
- Propunerea a minim un expert si/sau formator pentru fiecare curs/tema care sa aiba minim 2 ani de experienta in formare si/sau in livrarea serviciilor care reprezinta tematica cursului.
- Propunerea unui draft de suport de curs pentru tema cursului care sa abordeze modulele din planul de pregatire.
- Pretul si termenul de plata:
Prețul ofertat va include toate cheltuielile necesare ofertantului pentru a presta serviciile conform obiectului prezentei proceduri. Nu se vor admite facturi suplimentare pentru alte cheltuieli administrative/de deplasare, instrumente, chirie sala, catering, consumabile, taxe aplicatii etc. Prețul ofertat tine cont de descrierea si detalierea achiziției.
Astfel, valoarea totala a achiziției este compusa din valoarea fiecarui curs. Ofertantul va prezenta oferta de preț conform detalierii achiziției, astfel:
- Va prezenta prețul fara TVA pentru fiecare curs/tema la care candideaza, precum si pretul fara TVA pe persoana. Acest tarif va fi cel luat in calcul la evaluarea acestui criteriu.
- In situatia in care un candidat/ofertant candideaza la mai multe cursuri, atunci pentru fiecare curs la care candideaza va completa cate un formular de oferta de pret.
- Facturile vor fi realizate dupa finalizarea formarii fiecarei grupe, pe baza proceselor verbale insotite de listelor de prezenta la curs/rapoartele emise de aplicatiile utilizate in cazul cursurilor derulate in format online si a certificatelor de absolvire emise de furnizor dupa examenul de absolvire. Factura se va realiza avand in vedere numarul de participanti care au absolvit cu succes procesul de formare participand la examenul de absolvire.
- Termen de plata: cel puțin 30 zile calendaristice de la data primirii facturii. Factura va fi emisa după prestarea serviciilor, conform comenzilor beneficiarului. Factura va fi însoțită de procesul verbal de prestări servicii, lista participantilor care au absolvit cursul si copii ale certificatelor de participare la examenul de absolvire eliberate pentru participantii la curs.
Ofertele care vor prezenta un preț mai mare fata de cel menționat in documentația de atribuire, vor fi respinse automat.
Notă:
În cazul în care o ofertă prezintă un preț aparent neobișnuit de scăzut raportat la prețurile pieței, beneficiarul urmează să solicite ofertantului explicații cu privire la posibilitatea îndeplinirii contractului în condițiile de calitate impuse prin specificațiile tehnice. Ofertantul va putea depune orice documente consideră necesare în justificarea prețului ofertat.
Beneficiarul își rezervă dreptul de a respinge oferta atunci când justificările oferite de ofertant cu privire la prețul aparent neobișnuit de scăzut sunt apreciate ca fiind nesatisfăcătoare.
- Alte angajamente suplimentare in raport cu îndeplinirea obiectului contractului
Prezenta procedura vizează achiziția de servicii externalizate de organizare cursuri. Fiecare serviciu trebuie sa abordeze minim cele ce urmează:
Sub. A3.1, Organizarea și derularea de programe de formare profesională pentru angajați, inclusiv persoane care ocupă poziții de management, implementata in intervalul L2-L28. Vor fi organizate si desfasurate atat cursuri acreditate conf OG129/2000 cat si cursuri neacreditate. Cursurile acreditate prezentate in CF sunt organizate si desfasurate de Solicitant si nu fac obiectul achizitie.
Cursurile neacreditate care fac obiectul prezentei achizitii sunt:
- Managementul proceselor operationale tranzactionale recurente in HR – 60 ore, 112 pers. – neacreditat,
- Raportare operationala si strategica in HR – 60 ore, 56 pers. – neacreditat,
- Transformarea inovativa a organizatiilor: Focus pe HR inovativ – 60 ore, 140 persoane– neacreditat,
- Eticheta in comunicare – 60 ore, 50 pers. – neacreditat,
- Identificarea si dezvoltarea abilitatilor de leadership – 60 ore, 50 pers. – neacreditat
- Managementul evenimentelor – 60 ore, 40 pers. – neacreditat.
Pentru organizarea si derularea programelor de FPC neacreditate s-a incarcat in sistemul informatic MySMIS2021+, odata cu CF, metodologia de formare, alta decat formarea profesionala autorizata in conformitate cu prevederile ordonantei guvernului nr 129/2000 privind formarea profesionala a adultilor pentru un numar de 448 de persoane inscrise in GT al proiectului (angajati 18-65 ani). Documentul anexat prezinta elementele esențiale ale procesului de formare profesională și anume: Modalitatea de derulare a programului de formare profesională, Numărul de ore de formare detaliat pe componenta de teorie și pe componenta de pregătire practică (dacă este cazul), Modalitatea de organizare a procesului de evaluare și certificare a participanților la programul de formare. Sunt prevazute informatii cu privire la cadrul general, domeniul de aplicare al metodologiei, prezentarea generala a programelor neacreditate, organizarea si derularea activitatii de FPC, organizarea examenelor de absolvire si certificarea competentelor obtinute. Programele neautorizate vor fi organizate in 17 grupe in medie cu 20-28 cursanti/grupa.
Pentru persoanele cu handicap se va asigura de derularea cursurilor cu asigurarea de sanse egale pt acestia, prin adaptarea procedurii de desfasurare a cursului si de evaluare in functie de particularitatile individuale si de cele specifice deficientei respective. Toti absolventii programelor neacreditate vor primi o subventie in valoare 5 lei/ora de curs de la solicitant.
Cursurile se vor organiza in sistem offline si/sau online, in functie de context. Suporturile de curs vor fi adaptate nivelului GT, respectiv programa de curs.
In cadrul cursurilor, vor fi abordate si temele: 1. Dezvoltare durabila, in vederea cunoasterii elementelor de baza despre dezvoltarea durabila si implicatiile etice ale acesteia in societate dar si la locul de munca cu elemente ce promovare de locuri de munca eco, sau care au in vedere protectia sau imbunatatirea mediului, protejarea si conservarea biodiversitatii sau utilizarea eficienta a resurselor, si 2. Egalitate de sanse,in vederea cunoasterii elementelor de baza ale Strategiei Nationale pentru Egalitatea de Gen 2021-2027. In vederea protectiei mediului, pentru sustinerea dezvoltarii durabile, suportul de curs va fi distribuit in format electronic, iar acolo unde exista cerinte din partea GT se va distribui in format tiparit.
Cursurile derulate ofera acces egal pentru toate persoanele din grupurile vulnerabile, de etnie roma, femei, etc. Toate persoanele au drepturi egale de acces la formare, fara discriminare bazata pe criterii legate de vârsta, sex, rasa si origine etnica, politica si apartenenta religioasa. Legea cu privire la egalitatea de sanse între femei si barbati (Legea 202/2002) subliniaza dreptul egal pentru ambele sexe de a participa la programe de formare, activitatea contribuind astfel la tema secundara nediscriminare.
Toate documentele rezultate din implementarea A3.1 publicate pentru public sau pentru participanți, vor include mentiunea cu privire la faptul ca operatiunea este sprijinita in cadrul FSE+.
SECTIUNEA II: CARACTERISTICI TEHNICE
Prezenta procedura vizează achiziția de servicii externalizate de organizare cursuri. Fiecare serviciu trebuie sa abordeze minim cele ce urmează:
- CURS ETICHETA IN COMUNICARE – LOT 1
Modalitatea de derulare a programului de formare profesională: fata in fata si/sau online.
Durata totală a programului este de 60 ore din care 30 ore de teorie și 30 ore de practică.
Cerințe privind nivelul minim de calificare și experiență profesională pentru formatori și instructori/preparatori formare
Formatorii trebuie:
- să fie specialiști cu studii superioare ;
- să fie certificați conform reglementărilor în vigoare privind calitatea de formator;
- să aibă minim minim 2 ani experiență în poziții ce presupun comunicare în zona de afaceri
PLAN DE PREGĂTIRE
Nr. crt | Competenţa dobândită | Modul/Curs | Nr. ore teorie | Nr. ore practică |
1 | Cunoaște elementele fundamentale ale procesului de comunicare | 1: Comunicarea: definiţie, variabile implicate şi condiţionări ale fenomenului. Axiomele Școlii de la Palo Alto | 1 | 1 |
2 | Identifică corect audiența | 2 | 2 | |
3 | Evaluează nevoile audienței | 1 | 1 | |
4 | Utilizează elemente şi instrumente ajutătoare specifice etichetei și protocolului de business | 2 | 2 | |
5 | Identifică abordarea potrivită în circumstanţe în care protocolul este ușor de interpretaat sau chiar problematic (corectarea erorilor şi managementul crizei) | 2: Tipologia formelor de comunicare | 1 | 1 |
6 | Identifică elementele comunicării non verbale | 3: Comunicarea umană nonverbală | 2 | 2 |
7 | Identifică semnificația gesturilor în diverse contexte sociale | 2 | 2 | |
8 | Utilizează adecvat limbajul nonverbal în situații de comunicare | 2 | 2 | |
9 | Practică ascultarea activă | 4: Comunicarea verbală. Limbajul. | 1 | 1 |
10 | Organizează comunicarea în funcție de audiență (urmează linia roșie) | 2 | 2 | |
11 | Identifica cerinţele mediului de afaceri şi de a relaţiona eficient și rafinat | 2 | 2 | |
12 | Documentează, organizează, planifică și gestionează aspectele de etichetă și protocol în afaceri, în propriile organizații sau companii. | 2 | 2 | |
13 | Construiește imaginea potrivită apariţiilor în public şi în media, participării la evenimente indoor/outdoor, de orice nivel. | 5: Defecţiuni în actul de comunicare. Forme pervertite de comunicare | 1 | 1 |
14 | Comunică eficient și corect cu oameni de business, la toate nivelurile. | 1 | 1 | |
15 | Identifică sursa/greșeala din comunicare | 1 | 1 | |
16 | Gestionează și evită crize caute de mesaje eronate | 1 | 1 | |
17 | Comunică corect și eficient prin email | 6: Comunicare pe email, digitală și în social media (email, blog, platforme, Facebook, LinkedIn) | 2 | 2 |
18 | Utilizează platforme pentru a comunica mesaje cu impact, a crea sustine si promova imaginea companiei si imaginea personală | 2 | 2 | |
19 | Utilizează platforme pentru a comunicare digitală (Zoom, Teams, Google Meets) și social media | 2 | 2 | |
TOTAL GENERAL: 60 ORE | 30 | 30 |
- IDENTIFICAREA SI DEZVOLTAREA ABILITATILOR DE LEADERSHIP – LOT 2
Modalitatea de derulare a programului de formare profesională: fata in fata si/sau online.
Durata totală a programului este de 60 ore din care 30 ore de teorie și 30 ore de practică.
Cerințe privind nivelul minim de calificare și experiență profesională pentru formatori și instructori/preparatori formare
Formatorii trebuie:
- să fie specialiști cu studii superioare ;
- să fie certificați conform reglementărilor în vigoare privind calitatea de formator;
- să aibă minim minim 2 ani experiență în poziții de conducere de echipe
PLAN DE PREGĂTIRE
Nr. crt | Competenţa dobândită | Modul/Curs | Nr. ore teorie | Nr. ore practică |
1 | Identifică diferențele dintre management și leadership | 1. Leadership vs Management. | 1 | 1 |
2 | Determină cultura organizațională | 1 | 1 | |
3 | Identifică și înțelege abilitățile și competențele cheie ale unui lider | 2. Abilități și competențe cheie ale unui lider (modelul Deloitte) | 2 | 2 |
4 | Manifestă capacitatea de a conduce (organizații, echipe, pe sine) | 2 | 2 | |
5 | Identifică diferite stiluri de leadership | 3. Stiluri de leadership | 2 | 2 |
6 | Determină propriului stil de leadership | 2 | 2 | |
7 | Identifică situațiile și tipurile de leadership specific acestora | 4. Leadership situațional | 2 | 2 |
8 | Gestionează comunicarea în și către echipă în acord cu situațiile identificate | 2 | 2 | |
9 | Comunică eficient, cu impact și motivant | 2 | 2 | |
11 | Utilizează instrumente de evaluare în format online pentru a identifica nivelul de dezvoltare a abilităților necesare în leadership | 5. Instrumente de evaluare online: Evaluare 360, Chestionarul Myers-Briggs, testele MindTools, Chestionarul Clifton | 2 | 2 |
12 | Identifică elementele ce pot fi îmbunătățite | 2 | 2 | |
13 | Manifestă preocupare constantă față de autodezvoltare | 2 | 2 | |
14 | Cunoaște și folosește instrumente digitale pentru a urmări progresul în acțiunile de leadership | 6. Instrumente digitale pentru leadership: Basecamp, iThoughts, Google “G-Suite”, Evovia | 3 | 3 |
15 | Utilizează minim două instrumente digitale în leadership | 3 | 3 | |
16 | Propagă în echipă instrumente inovatoare și stimulează dezvoltarea tuturor | 2 | 2 | |
TOTAL GENERAL: 60 ORE | 30 | 30 |
- MANAGEMENTUL EVENIMENTELOR – LOT 3
Modalitatea de derulare a programului de formare profesională: fata in fata si/sau online.
Durata totală a programului este de 60 ore din care 30 ore de teorie și 30 ore de practică.
Cerințe privind nivelul minim de calificare și experiență profesională pentru formatori și instructori/preparatori formare
Formatorii trebuie:
- să fie specialiști cu studii superioare ;
- să fie certificați conform reglementărilor în vigoare privind calitatea de formator;
- să aibă minim minim 2 ani experiență în poziții de organizare evenimente corporate și private
PLAN DE PREGĂTIRE
Nr. crt | Competenţa dobândită | Modul/Curs | Nr. ore teorie | Nr. ore practică |
1 | Identifică tipul de eveniment solicitat de client | 1. Evenimentul. Definiții. Tipologii | 1 | 1 |
2 | Identifică nevoile și dorintele clientului | 2 | 2 | |
3 | Crează conceptul evenimentului cu impact real, adaptat la condițiile pieței și nevoile publicului țintă. | 2. Etapele evenimentului | 2 | 2 |
4 | Crează și comunică un concept clar și a unei strategii funcționale pentru eveniment | 2 | 2 | |
5 | Identifică potențialul de promovare al fiecărui eveniment planificat, având la dispoziție cele mai noi tehnici de comunicare. | 1 | 1 | |
6 | Realizează organigrama unui eveniment și organizarea echipei de management al evenimentului. | 3. Elemente fundamentale în organizare evenimentului | 1 | 1 |
7 | Realizează profilul participanților la eveniment și cum trebuie utilizată o analiză SWOT pentru definitivarea conceptului și identității evenimentului. | 1 | 1 | |
8 | Realizează bugetul evenimentului în funcție de cheltuielile implicate și urmărește un cash-flow al evenimentului. | 2 | 2 | |
9 | Identifică furnizori pentru toate componentele evenimentului | 2 | 2 | |
10 | Realizează flow-ul evenimentului și informează toate părțile implicate în implementare | 2 | 2 | |
11 | Structurează si definește sarcini pentru echipa de implementare a evenimentului | 2 | 2 | |
12 | Gestionează întreaga activitatea de event planning: coordonarea invitaților, contactarea sponsorilor și partenerilor media și gestionarea relației cu mass-media. | 4. Livrarea evenimentului | 1 | 1 |
13 | Urmărește flow-ul/organigrama evenimentului | 1 | 1 | |
14 | Gestionează crize, identifică și implementează soluții pentru a evita eșecul evenimentului | 2 | 2 | |
15 | Utilizează tehnicile de promovare pentru mediatizarea evenimentului. | 5. Acțiuni post eveniment | 1 | 1 |
16 | Dobândește cunoștințe de evaluare a evenimentului pentru înregistrarea feedback-ului participanților și perfecționarea tehnicilor de organizare. | 2 | 2 | |
17 | Utilizează platforme pentru a crea, susține și implementa evenimentul: Webex Events, VFairs, Hubilo, Livestorm | 6. Platforme pentru organizarea evenimentului | 3 | 3 |
18 | Crează un eveniment online pentru a mări vizibilitatea și notorietatea evenimentului fizic | 1 | 1 | |
19 | Utilizează platforme pentru a comunica digital (Zoom, Teams, Google Meets) | 1 | 1 | |
TOTAL GENERAL: 60 ORE | 30 | 30 |
- RAPORTARE OPERATIONALA SI STRATEGICA IN HR – LOT 4
Modalitatea de derulare a programului de formare profesională: fata in fata si/sau online.
Durata totala a programului este de 60 ore din care 30.5 ore de teorie si 29.5 ore de practica.
Cerinte privind nivelul minim de calificare si experienta profesionala pentru formatori si instructori/preparatori formare
Formatorii trebuie:
- sa fie specialisti cu studii superioare ;
- sa aiba minim 2 ani experienta in pozitii ce presupun conceperea, implementarea si rularea de rapoarte HR
PLAN DE PREGATIRE
Nr. crt | Competenta dobandita | Modul/Curs | Nr. ore teorie | Nr. ore practica |
1 | Intelege activitatile si procesele care contribuie la gestionarea eficienta a resurselor umane intr-o organizatie precum si interdependentele intre acestea | Modul 1: Intelegerea „Lantului Valoric” aplicat in HR | 2.5 | 2.5 |
2 | Intelege Contextului Datelor: importanta contextului in care sunt colectate si utilizate datele | |||
3 | Capacitatea de a se adapta la schimbarile in cerintele de raportare, care pot varia in functie de evolutiile in industrie, reglementari sau schimbarile strategice ale organizatiei. | |||
4 | Intelegerea legislatiei: Cunostinte despre legislatia in domeniul resurselor umane pentru a asigura respectarea normelor legale in rapoartele HR. | Modul 2: Cerinte legale de raportare HR vs cerinte de business pentru angajatorii din Romania | 5.5 | 4.5 |
5 | Intelege importanta si utilitatea procesului de colectare, prelucrare si prezentare a informatiilor sub forma unor rapoarte personalizate pentru a satisface anumite cerinte si obiective specifice | |||
6 | Colaborare: Abilitatea de a colabora cu diferite departamente si echipe pentru a obtine datele necesare si pentru a imbunatati procesul de raportare. | |||
7 | Abilitatea de a identifica sau intelege relatiile si conexiunile intre diferite elemente sau seturi de date intr-un volum mare de informatii | Modul 3: Selectia metricilor si KPI-urilor relevanti (APQC Global standard) | 5 | 5 |
8 | Identificarea si Selectarea Datelor: Alegerea informatiilor si datelor relevante pentru a raspunde obiectivelor de raportare. | |||
9 | Selectarea si raportarea doar a informatiilor relevante pentru obiectivele strategice ale organizatiei si care ofera o perspectiva valoroasa asupra performantei resurselor umane. | |||
10 | Curiozitate si Invatare Continua: Dispozitie pentru a ramane informat cu privire la noile tendinte in domeniul HR si pentru a adauga constant noi dimensiuni in procesul de selectie a indicatorilor HR | |||
11 | Gandire strategica: Capacitatea de a gandi pe termen lung si de a conecta datele HR cu obiectivele organizationale. | Modul 4: Implementarea Metricilor, Indicatorilor Cheie de Performanta si Scorecard-urilor in HR | 5.5 | 5.5 |
12 | Consistenta: Asigurarea uniformitatii si coerentei in colectarea si prezentarea datelor HR pentru a evita discrepantele sau interpretarile eronate. | |||
13 | Atentie la detalii: Capacitatea de a identifica rapid si corecta eventualele erori in datele sau rapoartele generate. | |||
14 | Capacitatea de a analiza si interpreta datele HR pentru a identifica tendinte, modele si oportunitati de imbunatatire. | Modulul 5: Deblocati intregul potential al datelor HR. Interpretarea si comunicarea rezultatelor | 8.5 | 8.5 |
15 | Analiza Critica: Prezentarea datelor si informatiilor cu o analiza critica, evidentiind tendinte, concluzii si implicari. | |||
16 | Utilizarea graficelor, diagramelelor si altor elemente vizuale pentru a ilustra si sprijini informatiile prezentate. | |||
17 | Comunicare eficienta: Abilitatea de a comunica clar si concis rezultatele rapoartelor HR catre diferite parti interesate, fie ele interne sau externe. | |||
18 | Creativitate: Abilitatea de a dezvolta noi metode si abordari pentru prezentarea si interpretarea datelor. | |||
19 | Analiza de Date: Capacitatea de a analiza datele HR pentru a identifica tendinte, modele si oportunitati de imbunatatire. | Modul 6: Benchmarking in HR | 1 | 1 |
20 | Intelege cum sa interpreteze datele de benchmarking, evalueaza contextul in care au fost colectate datele si intelege limitarile setului de date | |||
21 | Competente in utilizarea instrumentelor de analiza precum Microsoft Excel, SQL sau alte platforme de analiza de date. | Modul 7: Rolul tehnologiei in raportarea HR | 2.5 | 2.5 |
22 | Abilitatea de a concepe si implementa rapoarte conform solicitarilor primite. | |||
23 | Adaptabilitate: Capacitatea de a se adapta la schimbarile in cerintele de raportare sau la noile tehnologii si metode de analiza. | |||
Total General 60 ore | 30.5 | 29.5 |
- MANAGEMENTUL PROCESELOR OPERATIONALE TRANZACTIONALE RECURENTE IN HR – LOT 5
Modalitatea de derulare a programului de formare profesională: fata in fata si/sau online.
Durata totala a programului este de 60 ore din care 30 ore de teorie si 30 ore de practica.
Cerinte privind nivelul minim de calificare si experienta profesionala pentru formatori si instructori/preparatori formare
Formatorii trebuie:
- sa fie specialisti cu studii superioare ;
- sa aiba minim minim 2 ani experienta in pozitii ce presupun activitati operationale recurente specifice HR, in special calcul salarial
PLAN DE PREGATIRE
Nr. crt | Competenta dobandita | Modul/Curs | Nr. ore teorie | Nr. ore practica |
1 | Manifesta activ Interesul de a observa si intelege relatiile de lucru si modul de organizare si realizare a proceselor | Modul 1: Rolurile cheie in procesele de Resurse Umane – Sfera de cuprindere si Context | 2 | 2 |
2 | Identifica realist nevoile proprii de pregatire profesionala | |||
3 | Identifica aspectele specifice domeniului de activitate, din interiorul si exteriorul organizatiei care pot influenta performanta personala si sau a echipelor | |||
4 | Planifica activitatile operationale cu profesionalism si responsabilitate, in mod corect si complet, pe baza unor ipoteze de lucru realiste, tinand cont de interdependente si de termene limita | Modul 2: Calendarul zilnic, lunar si anual al sarcinilor functiei HR | 4 | 3 |
5 | Identifica si intelege cu claritate care sunt datele si informatiile relevante necesare in procesul de calcul salarial, sursele adecvate de informatii si nivelurile de aprobare | |||
6 | Intelege modul in care functioneaza procesele si fluxurilor de informatii in cadrul organizatiei | Modul 3: RACI in HR – procesul HR nu este doar responsabilitatea departamentului HR | 2 | 5 |
7 | Coopereaza cu colegii pentru a se asigura ca operatiunile se desfasoara in mod eficient; | |||
8 | Intelege componentele conceptuale de baza ale statului de plata si algoritmul matematic si logic al procesului de calcul salarial | Modul 4: Obiectivul fundamental al departamentului HR operational: Desfasurarea cu Succes Procesului de Salarizare | 6 | 6 |
9 | Organizeaza eficient datele colectate si aplica ordinea corecta a pasilor in procesul operational lunar de calcul salarial | |||
10 | Are capacitatea de a intelege structura de lucru pe activitati separate ca baza de monitorizare si control a rezultatelor obtinut | Modul 5: Asigurarea Conformitatii in HR | 2 | 4 |
11 | Manifesta preocuparea activa pentru aplicarea corecta a tuturor procedurilor | |||
12 | Aplica metode si reguli de verificare a corectitudinii calculului salarial | |||
13 | Intelege modul in care functioneaza aplicatiile HR si utilizeaza eficient resursele tehnologice si informationale disponibile | Modul 6: Rolul Tehnologiei in Procesul de Salarizare | 8 | 4 |
14 | Aplica corect procedurile de introducere si validare a datelor | |||
15 | Identifica solutii de imbunatatire/ automatizare si moduri de implementare a acestora pentru a creste eficacitatea si eficienta proceselor. | |||
16 | Inainteaza propuneri privind masurile necesare pentru realizarea actiunilor de imbunatatire | |||
17 | Obtine informatii corecte dintr-o baza de date, cu ajutorul interogarilor si a altor instrumente disponibile. | Modul 7: Add-onuri cu valoare adaugata pentru si in HR | 6 | 6 |
18 | Operatiile matematice si logice sunt realizate utilizand adecvat formule de baza si functii | |||
19 | Aplica metode de analiza, prelucrare, reprezentare si interpretare a datelor colectate | |||
Total General 60 ore | 30 | 30 |
- TRANSFORMAREA INOVATIVA A ORGANIZATIILOR: FOCUS PE HR INOVATIV – LOT 6
Modalitatea de derulare a programului de formare profesională: fata in fata si/sau online.
Durata totala a programului este de 60 ore din care 30 ore de teorie si 30 ore de practica.
Cerinte privind nivelul minim de calificare si experienta profesionala pentru formatori si instructori/preparatori formare
Formatorii trebuie:
- sa fie specialisti cu studii superioare ;
- sa aiba minim 2 ani experienta in pozitii ce presupun proiecte de digitalizare HR.
PLAN DE PREGATIRE
Nr. crt | Competenta dobandita | Modul/Curs | Nr. ore teorie | Nr. ore practica |
1 | Adoptarea unei abordari inovatoare si centrate pe om in rezolvarea problemelor si imbunatatirea proceselor HR | Modul 1: HR Digital si Viitorul Muncii – Despre Atingerea obiectivelor strategice HR prin tehnologie | 4 | 3 |
2 | Punerea in practica a principiului Implicarii active a angajatilor in procesul de creare a solutiilor, astfel incat acestea sa fie cu adevarat relevante si sa raspunda la problemele reale | |||
3 | Aplicarea corecta a metodelor si tehnicilor de analiza a problemelor pentru identificarea solutiilor si oportunitatilor | |||
4 | Definirea unui cadru pentru intelegerea si evaluarea corecta a nivelului actual de maturitate digitala din cadrul organizatiei si a etapelor evolutive | Modul 2: „Calatoria” de transformare digitala a resurselor uman | 3 | 3 |
5 | Adaptabilitate Tehnica: Capacitatea de a se adapta rapid la noile tehnologii si schimbarile in instrumentele digitale, avand o atitudine deschisa fata de invatare si inovare. | |||
6 | Intelegerea necesitatii ca digitalizarea sa fie up process proactive, aliniat cu obiectivele si nevoile organizatiei in loc sa o reactive la trend sau presiuni externe | |||
7 | Familiarizarea si cunoasterea functionalitatilor diverselor software-uri si platforme digitale utilizate in gestionarea proceselor si activitatilor specifice HR disponibile in Romania | Modul 3: Intelegerea situatiei actuale si analiza lacunelor tehnologice in HR | 3.5 | 3.5 |
8 | Intelegerea si evaluarea starii initiale, precum si a schimbarilor si actualizarilor necesare ale sistemului informatic | |||
9 | Evaluarea modului in care tehnologia poate accelera interactiunea si comunicarea cu angajatii, inclusiv prin intermediul portalurilor online, aplicatiilor mobile sau altor instrumente digitale. | |||
10 | Alfabetizare Digitala: Capacitatea de a utiliza eficient dispozitive digitale, precum si de a naviga si interactiona cu diverse platforme si aplicatii online | Modul 4: Prioritizarea celor mai frecvente tipuri de initiative tehnologice | 2.5 | 2.5 |
11 | Automatizare si Eficienta: Abilitatea de a utiliza instrumente si platforme de automatizare pentru a imbunatati eficienta proceselor si a sarcinilor repetitive. | |||
12 | Abilitatea de a identifica, clasifica si aloca resursele in mod eficient pentru a implementa proiecte si initiative care aduc cel mai mare beneficiu organizatiei in contextul transformarii digitale | |||
13 | Gestionarea Proiectelor Digitale: Cunostinte si abilitati in utilizarea instrumentelor si metodologiilor digitale pentru gestionarea proiectelor de digitalizare | Modul 5: Dezvoltarea unei strategii si a unui plan consolidat pentru digitalizarea proceselor HR | 5 | 5 |
14 | Abilitatea de a evalua capacitatea sistemelor HR de a se adapta rapid la schimbari, fie ca sunt acestea legate de modificari legislative, schimbari in politicile organizatiei sau cerinte noi. | |||
15 | Familiarizarea cu familiile de produse si servicii disponibile in piata si intelegerea avantajelor si dezavantajelor diverselor modele de colaborare | Modul 6: Evaluarea optiunilor si Optimizarea relatiei cu Furnizorii de servicii si solutii de digitalizare HR | 5 | 4 |
16 | Urmarirea si intelegerea tendintelor actuale din domeniul HR, inclusiv inovatiile tehnologice, schimbarile in practicile de resurse umane si alte evolutii relevante. | |||
17 | Capacitatea de a evalua si cuantifica impactul financiar al activitatilor si initiativelor din domeniul Resurselor Umane. | Modul 7: Alegerea solutiilor de HR si a furnizorilor potriviti | 8 | 8 |
18 | Intelegerea componentelor procesului de evaluare a unei solutii de digitalizare | |||
Total General 60 ore | 31 | 29 |
Număr persoane: 448 persoane, impartite pe 6 cursuri, dupa cum urmeaza:
Curs/Tema | Numar persoane |
Curs Eticheta in comunicare | 50 persoane |
Curs Identificarea si dezvoltarea abilitatilor de leadership | 50 persoane |
Curs Managementul evenimentelor | 40 persoane |
Curs Raportare operationala si strategica in HR | 56 persoane |
Curs Managementul proceselor operationale tranzactionale recurente in HR | 112 persoane |
Curs Transformarea inovativa a organizatiilor: Focus pe HR inovativ | 140 persoane |
Toate serviciile de mai sus vor fi considerate servicii minime. Orice serviciu suplimentar ofertat de către operatorul economic va constitui un avantaj in departajarea ofertei. Prin servicii suplimentare înțelegem alte servicii conexe fata de cele menționate, care vor contribui la îndeplinirea obiectului contractului.
Data limită pentru depunerea ofertelor: 16.12.2024, orele 16.00, in original, la România, Municipiul București, Str. Mitropolit Nifon nr 35 sector 4, ora 14.00
Limba în care se va redacta oferta: limba română. Eventualele oferte întocmite într-o altă limbă, vor fi prezentate împreună cu traducerea autorizată în limba română
Garanțiile solicitate: nu se solicită garanție de participare/bună execuție.
Modalități principale de finanțare şi de plată: în cadrul proiectului “INOFORM – Formare pentru inovare”, ID: 318203, contract 7068/10.09.2024, Proiect cofinanțat din Fondul Social European prin Programul Educatie si Ocupare. Termen de plata: cel puțin 30 zile calendaristice de la data primirii facturii. Factura va fi emisa după prestarea serviciilor, conform comenzilor beneficiarului. Factura va fi însoțită de procesul verbal de prestări servicii, liste de prezenta la curs si certificate de absolvire. În cadrul contractului NU se acorda avans, prin avans înțelegând orice plată efectuată înaintea prestării serviciilor aferente.
Termen de plata: cel puțin 30 zile calendaristice de la data primirii facturii. Factura va fi emisa după prestarea serviciilor, conform comenzilor beneficiarului. Factura va fi însoțită de procesul verbal de prestări servicii, liste de prezenta la curs si certificate de absolvire. În cadrul contractului NU se acorda avans, prin avans înțelegând orice plată efectuată înaintea prestării serviciilor aferente.
Perioada de valabilitate a ofertelor: 90 zile de la data-limită de depunere a ofertelor.
Toate informațiile privind procedura de achiziție sunt prezentate in Documentația de atribuire/Specificațiile tehnice nr. 31 /05.12.2024publicate pe site-ul www.fonduri-ue.ro, secțiunea Achiziții privați, Anunțuri.
Informații suplimentare se pot obține de la: WARD ASHBY STUDIO SRL, sediul România, Municipiul București, Str. Mitropolit Nifon nr 35 sector 4, telefon: +40 727 811 981 sau e- mail: cristina.nedelcu@goodstory.ro
Adresa la care se depune oferta: România, Municipiul București, Str. Mitropolit Nifon nr 35 sector 4
Elemente de comunicare: telefon: +40 727 811 981 sau e- mail: cristina.nedelcu@goodstory.ro
Iliescu Nedelcu Cristina – Manager proiect